1. Analiza i dobór fraz kluczowych
Na podstawie profilu i obszaru działalności firmy dobieramy najbardziej trafne frazy kluczowe, które będą generowały ruch na stronie internetowej.
Nasza praca przynosi konkretne, mierzalne efekty.
Staramy się zrozumieć Twój biznes i otoczenie, w którym funkcjonuje, aby przyjąć odpowiednią strategię działania.
Zależy nam na długotrwałej, bliskiej współpracy z Klientami.
Każdy projekt traktowany jest jako możliwość nauczenia się nowych rzeczy. Staramy się ciągle podnosić poprzeczkę.
Bez względu na wartość projektu, zawsze dajemy z siebie 100% – marketing to nasza pasja.
Na podstawie profilu i obszaru działalności firmy dobieramy najbardziej trafne frazy kluczowe, które będą generowały ruch na stronie internetowej.
Dokładnie analizujemy to, co robi Twoja konkurencja. Gdzie umieszcza linki oraz gdzie publikuje artykuły. Daje nam to sporo przydatnych informacji przy określaniu naszej strategii działania.
Wspólnie określamy strategię i plan działania w oparciu o przygotowane frazy kluczowe, budżet oraz analizę bezpośredniej konkurencji.
Optymalizujemy stronę internetową, tak by jej budowa była zgodna z wytycznymi Google. Ustalamy odpowiednią hierarchię nagłówków, tytuły oraz opisy dla wszystkich stron. Poprawiamy także szybkość ładowania strony.
Pozyskujemy linki do Twojej strony, które poza optymalizacja samej witryny, są głównym czynnikiem rankingowym w oczach Google. Linki pochodzą m.in. z artykułów sponsorowanych, portali branżowych, wizytówek NAP. Ich profil zróżnicowanych jest zależnie od przyjętej strategii oraz posiadanego budżetu.
Na bieżąco raportujemy wyniki pozycjonowania oraz przedstawiamy ruch, jaki jest generowany dzięki naszym działaniom. Oczywiście modyfikujemy bieżące działania w zależności od efektów oraz ustaleń. Raz przyjęta strategia nie musi sprawdzać się cały czas.