Google Shopping, znane również jako Google Zakupy, to platforma e-commerce, która działa jako rodzaj zaawansowanej wyszukiwarki produktów, umożliwiając użytkownikom szybkie znalezienie pożądanych produktów w sieci bezpośrednio poprzez wyszukiwarkę Google. W...
Sieć reklamowa Google – Google Display Network (GDN) stanowi kluczowy element strategii reklamowej wielu firm. W tym artykule przyjrzymy się, jak można wykorzystać potencjał GDN do efektywnego promowania swojej...
W dobie cyfrowego świata, gdzie konkurencja w sieci jest ogromna, wiele firm poszukuje skutecznych metod na promowanie swoich produktów czy usług. Wśród różnorodnych technik marketingowych linki sponsorowane, a w...
Kampanie Google Ads – jak zacząć z nich korzystać? Czym dokładnie są? Czy można łączyć je z pozycjonowaniem? Są to pytania, które często słyszymy od naszych klientów. W poniższym...
Marketing cyfrowy oferuje wiele sposobów, na które reklamodawca może trafić do swojej grupy docelowej. Jednym z najpopularniejszych od dawna pozostaje Google Ads. Nie wszyscy wiedzą jednak, jak wygląda korzystanie...